بخند بابا بی خیال

بخند بابا بی خیال


دستت که بلرزد اشتباه مینویسی

 

پایت که بلرزد اشتباه میروی

دلت که بلرزد …

اسهــــــــال داری

اسهـــال !

الکی فاز عاشقی بر ندار ! 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

آبادانيه زنگ ميزنه ب اوباما ميگه:

ميخوايم با شما بجنگيم!

اوباما:چند نفريد؟

آباداني: مو و دوتا کوکام و سه تا پسر عاموهام

اوباما : شما ۵نفريد،ما ۲ميليون سربازيم،چطور با ما ميجنگيد !؟

آباداني : فکر ميکنوم جواب ميدم

بعد از چنددقيقه تماس گرفت و گفت :

ما نمي جنگيم

اوباما : ترسيديد !؟

آباداني : نه ولک ، جا برا دفن ۲ميليون نفر نداريم ! 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

بابام هر روز صبح ساعت 6 ميره دو ساعت توي صف نون صبر ميکنه نون ميگيره مياره!

بعد ميبيني شروع ميکنه برش دادن نون ها و قرار دادنشون توي کيسه!

مرحله آخر يهو ميبيني در فريزر رو باز کرد و نون ها رو گذاشت توش

و يه کيسه نون قديمي فريز شد رو مياره بيرون ميزاره لاي سفره 

تمام عمرمون نون دو روز قبل رو خورديم با اينکه هر روز نون تازه ميخريم 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

يه بارم زنگ زدم خونمون مامانم گوشيو برداشت صدامو کلفت کردم گفتم :

از دانشگاه مزاحمتون ميشم ، منزل آقاي بوق ؟

مامان : بله بفرماييد من خانمشون هستم

من : بوق بچه شماست؟

مامانم : يا خدا باز چه گندي زده اين ذليل مرده ؟

من : آقاتو قرعه کشي دانشگاه برنده سفر به مشهد مقدس شدن

ميخواستم ببينيم پسر خوبي هست ؟ به درد بردن به اين سفر ميخوره ؟

مامانم : ^_^ قربون بچم برم يه تيکه جواهره ، نماز و روزش رو هميشه به جا مياره

اينقدر مهربونه بچم ، فقط تا موز ميبنه مثل حيون وحشي بهشون حمله ميکنه ^_^

پاکه ، معصومه ، دليل زندگي من و باباشه ، قربونش برم مثل ميمون دلقک بازي درمياره تا ما بخنديم ^_^

من : تو که اينقدر منو دوس داري چرا بروز نميدادي ؟

مامانم : تويي اي خاک تو سرت گوساله ، حالا منو دس ميندازي ؟

بزار بابات بياد نشونت ميدم ذليل مرده خاک تو سرت دلقک ، خدافظ !

يعني خدايي عواطف مادراي ايراني تو حلقم !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

مهندسين نرم افزار صبور باشين ، اينم ميگذره
فقط چند تا فرم ثبت نام يارانه فاميلا رو ثبت کنين
بعدا ازتون در پروژه هاي بزرگتر استفاده ميشه !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

يعني قدرتي که يه جنس مونث در به فنا دادن يه رابطه بين دو يا چند مذکر داره
M16 نداره

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

2 راه شناخت دخترها بعد از حمام
1. آزمايش دي ان اي
2. آرايش دوباره ي صورت!

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

اگر مخفی کردن سیب زمینی سرخ کرده تو فر اجاق گاز رو نادیده بگیریم …
آره ، مي شه گفت رفیق بی کلک مادر !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

تاثيري که دختر همسايه ي پشت شيشه بر بازي فوتبال بچه هاي محل داشت
قراردادهاي ميلياردي روي بازيکناي استقلال پرسپوليس نداشت 

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

يارو نوشته فلج به دنيا اومدم بعد سرطان هنجره گرفتم بعد رفتم تو کما
تا اينکه با تن تاک اشنا شدم همه مشکلام حل شد و الان تو اغوش گرم خونواده هستم !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

سرعت اينترنت يه جوري شده که شبا 3-4 تا زيرنويس خوب ميذارم برا دانلود

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

تو ايران همين که قيمت ها بالا نره ، خودش يه نوع تخفيف به حساب مياد !

❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤

تو کتابخونه يه دخترى هست که توى پيدا کردن کتابهايى که ميخواى کمکت ميکنه
بنده خدا انقدر خوش صورته که اينجا هيشکى نميتونه کتاباشُ پيدا کنه !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 3:15 ] [ korusharia ]

[ ]